söndag 3 september 2017

Slutet på juli

Ja nu ligger jag efter igen som vanligt men vill ändå skriva lite om hur resten av semestern var.
Vi har inte träffat Ninni och Pelle så ofta som vi brukar men några kvällar har vi fått ihop:)



Vi har inte grillat speciellt ofta heller. Men nån kväll grillade vi på Hasses bakgård och då hade han hittat kantareller - det finns inget godare:)

                                                      

Helgen efter Hasslöfestivalen var det dags att träffa la familia igen för då kom min kusin Anna ner med sin familj och detta senaste tillskott! Så söt liten Dylan!


Hans storasyster Edith var också med. De bor uppe i Åre så vi ses väldigt sällan- det var nog fem år sen sist....


Det är nåt visst med att sitta ute vid en eld ljumna sommarkvällar..


Sista helgen i juli var det dags för musikfest på Fisktorget. På fredagen lyssnade vi (jag Annie och Emil) bara en kort stund innan vi gick hem och spelade kort. På lördagen var jag där med Emma och Helena:



Sista semesterveckan (31) tog jag Maja, Emil, Oliver och Annie med mig till Göteborg.


Vi köade och köade och köade....eller ungdomarna. Jag vågar ju knappt åka nånting!!


Inte ens rulltrappa!!



På natten bodde vi på hotell i ETT stort rum - så mysigt så:)
Lite shopping dagen efter innan vi åkte hela vägen hem igen och alla var nöjda och glada!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar