onsdag 27 september 2017

September 

September bjöd på skönare väder än. sommaren. I början på månaden fick jag följa med Maja o Jeppe ut o plocka kantareller. 


Jag hängde med några tjejer från golfklubben till en stuga i Småland som Annikas familj har. Mys två kvällar o golf en dag på Tobo som tillhör Vimmerby❤️ jättemysig helg där jag fick lära känna Mia - en fantastisk människa! 

Den 15 september var det dags för Annie att fylla 15. Nu får hon köpa sin egen energidryck:) 

Det har inte blivit så många svamprundor  i år för min del men några gånger har jag följt med Hasse o nu kryllar det av trattkantareller i skogarna!

Maja o jag körde ut till Nina en kväll när hon hade bil :) här spelar hon med Elvira o ena hunden! 

Har fått lite höstkänsla inomhus också! Mina höstgardiner, kuddar o filtar har kommit fram o lagret med värmeljus är påfyllt. 


Emil och jag har även invigt Burger King som nu kommit till stan igen:) 

Har även hunnit med lite kvällsfotografering i vår vackra stad. 



/Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar