torsdag 6 juli 2017

Midsommardagen

På midsommardagen var det också skitväder. Jag var hemma ända till fyra då jag körde t till Hasslö för att träffa familjen på pappas sida. Hasse var hemma och träffade Kevin o Julia så jag kunde ha hans bil.

Det slutade regna strax efter jag kom ut. Syrran har köpt ett hus på Hasslö med en så pass stor trädgård så hon fårnplats med ett gästhus, två husvagnar, en husbil, ett partytält, fem bilar och en båt:) Så det är familjens nya tillhåll till Hasslöfestivalen:)

Niklas hade köpt en ny grill så han grillade kött till oss alla (13 pers) - supergott.


Rasmus roade småkusinerna med att bygga en lekstuga till dem som de kunde måla:) De hade att göra ett bra tag!


Hasse o jag har en dröm om att någon gång ha en husbil som vi ska kunna köra runt i till alla vackra platser som finns så vi e lita avis på pappa och Rita som har köpt denna:)


Det var en mycket trevlig kväll och det var de vanliga som satt uppe längst och blarrade:) Nu är det bara en vecka kvar tills vi sitter där igen.

/Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar