tisdag 4 december 2012

Oro

Idag tog jag bilen till jobbet. Jag fick ha Hasses bil. Vi var ute i snön på fm men fy vad det var blött! Blev till att vara inneresten av dagen. H kom hem tidigare och hämtade bilen vilket gjorde att jag valde att gå hem trots att han erbjöd att hämta mig:) Det är skönt att rensa hjärnan på hemvägen särskilt i dessa tider med nerdragningar i verksamheten vilket gör att arbetsbelastningen ökar en aning...

Efter en dusch åkte jag till stan i ett ärende jag dragit mig för i över en vecka. Det visade sig att jag oroat mig i onödan och det gladde mig:)) Jag körde till Amiralen och Citygross på hemvägen!

I morse ringde Emil mig och var ledsen för han kände sig sjuk igen:( Nu börjar jag bli orolig..ikväll fick jag ett sms av Maja om att hon vill ha en navelpiercing i julklapp ( eh nej). Jag frågade hur det var med lillebror och då sa hon att han somnat kl 7 tre dagar i rad :( Efter att ha googlat runt hittar man ju de värsta scenarierna. Det behöver ju inte vara så illa utan jag kan tänka mig att han har järnbrist - han äter ju som en kratta och hans celiaki gör ju inte den saken bättre.... Ja ja får väl prata med skolsköterskan igen:( Den som läser detta och jobbar inom vården får gärna skriva en tanke kring detta tack :)

Ska promenera kl 6 i morgon så nu ska jag försöka sova.

Kram på er!

/Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar