måndag 3 december 2012

Uppfriskande promenader

Idag steg jag upp i god tid! Kröp ner i soffan och läste tidningen. Gjorde en omelett i min easy delight och tog på mig lager på lager för att ta en promenad till jobbet. Det var så skönt!!!

Vi var inne på fm pga att barnen var på teater och vi hade planering, men efter maten åkte stjärtlapparna fram!!

Jag jobbade till 17.30 och sen gick jag in på ett p-möte vi hade som började 17. Hade ganska höga förväntningar som tyvärr inte infriades. Efter mötet tog jag på mig alla lager igen och promenerade hem. Halva vägen hade jag Bea i öronen och halva vägen P2 klassisk julmusik. Härligt att gå i snön med flingor som virvlar runt till sån lugn musik....rogivande. I morgon får jag ha Hasses bil, men jag tror att jag väljer att gå- som sagt - latmasken ska drivas ur min kropp:)

/Tessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar