torsdag 6 december 2012

11 timmarspass

I går slutade jag tidigt och efter min promenad hem tog jag ett bad, började med maten och sen kom Emil. han låg 10 sidor efter i sin mattebok å vi skulle räkna ikapp lite:) Han gjorde 77 tal (7 sidor) så jag tror han var nöjd:) Han verkar piggare igen så nu hoppas jag han håller sig på benen de två veckor som är kvar. Han behöver jobba i kapp i engelskan och i dag ringde han och sa att nästa vecka var det teoriprov i idrott nästa vecka så nu är helgen räddad:)! Har ändå bara planerat att vara hemma och julstöka lite....

I dag har jag jobbat i 11,5 timme. Fick börja en timme tidigare pga av kompisklubben. Annie (vår nya pool som jag gillar att jobba med jättemycket) och jag skulle ta bussen till Skärva. Kl 17 började vår julpysselkväll med föräldrar och barn. Den blev lika uppskattad som vanligt. Vi har ett fikabord med skinkmacka och kaffe/julmust och pepparkakor. Vi har 4 bord med ett pyssel på varje. I år gjorde vi julkort, sockerlykta, pepparkakshjärta med massa garnityr och smällkaramell. 


Jag satt kvar och jobbade på allt jag inte hunnit i veckan. Jag lade in lite dokument på hemsidan och gjorde massa andra måsten. Ändå har jag lite kvar, men när kl var åtta var jag ganska trött så då promenerade jag hem. Om jag går till och från jobbet varje dag landar det på ca 2,3 mil i veckan- det är ju faktiskt ganska bra:)) I morgon börjar jag 7 så det känns som att jag strax ska gå upp igen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar